donderdag 27 augustus 2015

Wasdroger trommel draait zwaar

Onze Bosch wasdroger van jaar oud laat zich programmeren. Draaien aan de stroef draaiende trommel ( is het normaal dat die zo stroef draaien ? ) en dan nog eens opnieuw proberen,. Mocht de trommel handmatig zwaar of niet draaien , . Recentelijk heb ik van onze droger zoals boven omschreven de snaar moeten vervangen omdat deze nagenoeg gebroken was. Dankzij het forum heb ik deze handeling.


De trommel draait zwaar. Oorzaak: Het apparaat is vervuilt op de viltbanden. Oplossing: reinig het apparaat intern.


Algemene tip: houd de gehele droger , de condensorbak van een condensdroger en de aanwezige filters altijd goed schoon. Het komt de snelheid van drogen en daarmee het energieverbruik ten goede. Als je de droger aanzet en de trommel een zetje geeft draait hij niet, je kunt de trommel wel met de hand draaien ,maar dat gaat best zwaar en de snaar is nog heel.


Het lange nummer uit de deurrand is Prod. AEG luchtdroger draait niet meer. Wasdroger trommel draait zwaar – Analyse van huishoudelijke. Reparatie en onderhoud tips voor uw droger.


Als de motor na het starten van de wasdroger slechts bromt, kan de motor. En als u direct onderdelen voor uw droger wilt bestellen ga dan naar onze. Hoe u de condensorbak uit de droger haalt, verschilt per machine. Als ik dit halveer dat draait hij weer. De spanning van de snaar is naar mijn idee goed.


Wel vind ik dat de trommel leeg behoorlijk zwaar draait. Heb al eens zoiets gelezen of dat de . Mijn droger draait niet meer. Eerst maakte hij een piepje bij het ronddraaien , nu draait hij helemaal niet meer.


Ik vermoed dat er iets tussen zit, een kindersokje ofzo X-D Net gekeken of ik het front eraf kan halen, maar . Onze droger (een Nordland) bonkt iedere seconde tijdens het draaien ongeveer. Nu is de droger jaar oud en hebben we bewust een goedkope gekocht toen, maar dat maakt het niet minder zuur nu hij misschien kapot is. De reden dat de snaar is gebroken, omdat de trommel echt te zwaar draait.


Bij opnieuw proberen lijkt, gezien het gelui dat er iets gaat draaien , maar bij het openen van de deur is aan de positie van de was te zien dat de trommel niet rond is gegaan. Droger of wasmachine stuk? Gratis tips om uw machine eenvoudig zelf te repararen vindt u hier. Koop niet meteen een nieuwe droger.


Nee, als ik hem een licht zetje geef, draait ie soepel door, en stopt dan na slag. Het klinkt inderdaad alsof de motor het zwaar heeft (de trommel is leeg), kan het dan niet inderdaad die aanloopcondensator(s) zijn? Dames en heren, Ik heb een vraag aande ongetwijfeld aanwezige handige mensen onder jullie. Gisterenavond heb ik zoals gebruikelijk mijn natte was in de wasdroger gedaan en de droger aangezet. Ongeveer na een half uurtje draaien hoorde ik hem ineens flink herrie maken.


De droger loopt versneld door een programma en verwarm maar de trommel beweegt niet en dus droogt de was niet. Sinds enige tijd heeft hij een slechte start met draaien. Hij maakt volgens mij een halve draai en dan.


Als de aandrijfsnaar kapot is, hoor je de ventilator maar staat de trommel stil. Plots begon hij tijdens het. Trommel draait niet rond bij wassen en centrifugeren, motor hoor je wel lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts