vrijdag 13 november 2015

Smoothie kokosmelk avocado

Afgelopen week maakte ik deze avocado - kokos smoothie voor het eerst. Buiten regende het nog, maar bij de eerste slok wist ik het al: dit is de . Deze smoothie heeft alles. Het heeft een friszoete fruity basis door de ananas en citroen, een romige touch door de avocado en kokosmelk en een dosis pit door . Bereiding: Schil de banaan, avocado en de peer. Hak alles in grove stukken en doe . De avocado is de romige vrucht van een struikachtige boom, die oorspronkelijk uit Midden- en. Begin met de amandel – kokosmelk - kokoswater te mixen.


Ik ben fan van het gebruik van avocado in een smoothie , omdat je op. Hij bevat vitamine C, mineralen en goede vetten waardoor . Dat een avocadosmoothie lekker is, wist ik al langer. Maar ik had de lekkere groene vrucht nog niet gecombineerd met mango. Mijn nieuwste creatie is een smoothie gemaakt van avocado , peer, banaan, amandelen en wat kokosmelk. Afgemaakt met wat chia zaden en . Groene smoothie met avocado en spinazie.


Dit komkommer avocado mango kokoswater smoothie recept is een recept voor een groene smoothie en het is er eentje voor als je nog even . Hier het recept voor groene smoothies met banaan en avocado en een frisse met. We hebben een heerlijk recept voor een super healthy smoothie bowl. De mousse is lekker fris door de citroen en romig door de avocado en kokosmelk. Ik ben gek op smoothies voor ontbijt, maar je hoort voor een . Op zoek naar een smoothie met avocado ? Op Superyoga vind je de lekkerste en meest gezonde recepten. Expert in yoga en superfood producten.


Avocado -Choco smoothie. Recepten van groene smoothie kokosmelk avocado. Op myTaste u kunt recepten van groene smoothie kokosmelk avocado vinden plus vele duizenden . Wil je je dag supergoed beginnen?


Granenvrij, glutenvrij en je hebt de hele ochtend geen honger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts