donderdag 6 april 2017

Lege bierkratten ophalen

Beuningen van wie het huis was ingepakt met lege bierkratten , heeft genoeg van de kratten. Wil je de kratjes van ze over nemen? Klik dan hier voor de advertentie op marktplaats. Je moet ze wel even zelf ophalen in Beuningen. Ok misschien een beetje een stomme vraag maar ik drink nooit bier en heb geen idee waar kom ik aan de lege bierkratten.


Via marktplaats zou langer. Vind bierkratten op Marktplaats. Gebruikt Ophalen of Verzenden. Ik heb lege bierkratten nodig (echt leeg, dus ook zonder flesjes), nou ben ik bij de gg geweest maar die hebben maar restkratten per week. Mensen, me huisgenoot en ik heb afgelopen maanden rond de 2bierkratten weggetikt en die allemaal in ons schuurtje ingebouwd.


Studenten uit Leiden kregen vrijdag een bijzonder cadeautje van bierbrouwer Heineken: een vrachtwagen vol kratten met lege bierflesjes. Dat laat Heineken weten op Twitter. Een lesje kratten terugbrengen. Stuk voor stuk stop ik de lege flessen in het statiegeldapparaat. En probeer dan het krat erin te doen.


Maar dat weigert-ie: er moeten een of meer flessen inzitten! Online bij Albert Heijn al je boodschappen thuisbezorgd of ophalen. En daar worden de 3Heineken-kratten nu voor 4euro te koop aangeboden. Kan je bij elke supermarkt alle kratten bier inleveren? Het gaat om lege kratten.


En mag je ook het statiegeld gewoon retour krijgen bij de kassa? Dat je het gewoon cash terug krijgt. Toegevoegd na minuten: het gaat om Alfa bier. Met behulp van een magnetische sensor en een soort houten tunnel wist de man te voorkomen dat zijn fles, waar eurocent statiegeld opzat, werd ingeslikt, zo weet Kölner Stadt-Anzeiger. In totaal legde de man 177.


Maar waar zijn de lege flesjes gebleven? Telkens in een of meerdere kratten en dan los ingeleveren en krat(ten) mee terug , zodat ze van alle lege kratten een zuipkeet konden bouwen? Albert bezorgt in Midden- en West- Nederlan Noord-Brabant en een gedeelte van Gelderland. De boodschappen worden bij u bezorgd in kratten. Voor deze kratten betaalt u statiegeld.


Voor het ophalen van de kratten betaalt u de normale bezorgkosten. Indien u geen gebruik meer wilt maken van de bezorgservice en de kratten wilt inleveren, dan kunt u hiervoor een afspraak maken met de . Maar ik blijf erbij dat ik vind dat ze wel eerlijker mogen zijn over de bijkomende kosten! You might also like: De dag die ik wist . Ik vind mijn bestelde drankje toch niet zo lekker, now what? Mijn kind mag geen frisdrank.


Mag mijn kind wel Dorstlust-drank? Ik ben zwanger , zijn jullie dranken geschikt voor mij? Komen jullie langs om mijn lege kratten op te halen?


Ik wil jullie drankjes best eens proeven, zonder gelijk een bestelling . PLUS brengt euro statiegeld per krat in rekening. Je kunt de kratten bij een volgende bestelling inleveren bij de bezorger, of je kunt de kratten inleveren bij jouw PLUS. Hoe kan ik mijn online bestelling betalen?


Bezorgen Je kunt bij onze bezorger betalen via een mobiele pinbetaling. De bezorger bezorgt de boodschappen netjes tot in de keuken. Lege flessen en kratten neemt de bezorger mee. De proef loopt momenteel in Leiden.


Een speciaal ontwikkelde vrachtwagen levert bestellingen af, neemt de lege kratten mee en ook al het losse glas. Over een halfjaar wordt bekeken of het project geslaagd is. Bij gebleken succes wil Heineken dan de inzameling van glas zo snel mogelijk landelijk invoeren, liet een .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts