vrijdag 28 april 2017

Ariel 3 in 1 hoe gebruiken

Plaats de tab achter in de trommel voordat je de was in de machine doet. Voeg daarna je kleding toe en was op de normale temperatuur. Ik vind ze ideaal, niks geen gedoseer meer. Gebruik toch altijd teveel.


Linde: vlekken gaan er goed uit, de was ruikt heerlijk en alles wordt schoon, kortom ik ben verkocht!

Breng nooit de veiligheid van uw kind in gevaar! Houd alle wasmiddelen uit de buurt van kinderen. De was kwam gevlekt uit de wasmachine. Overal zaten licht paarsevlekken. De pods bestaan ook uit kleuren waaronder paars.


Voorheen gebruikte ik altijd Ariel vloeibare wasmiddel maar vaak gebruik je al een iets te hoge dosering. Wat een geweldig product!

Je kunt de pods gebruiken voor alle soorten . Een wasje draaien nog makkelijker maken? Dankzij het geconcentreerde wasmiddel pakken ze elke vlek aan. Zo geniet je nog langer van je favoriete kledingstuk. Waar kan ik terecht met een klacht over de 3inpods van Ariel ? Ik heb meerdere dozen in voorraa het gebeurde al bij gebruik van de eerste doos. Ariel 3intabs Regular (1wasbeurten).


Bestel je een kwartaalbox bij ons, dan krijg je precies genoeg wasmiddel voor maanden thuisbezorgd. Lijkt duur in aanschaf maar is het in het gebruik niet. Ik heb deze laatst in de aanbieding gekocht is fijn in gebruik en ruikt ook nog is lekker fris. Uitzonderlijke reinigingskracht in een kleine capsule. De innovatieve laag lost in contact met . Ik ben tevreden van dit product.


Geen last van morsen omdat het compact verpakt zit en onmiddellijk in de wasmachine kan. Voeg stuks of een veelvoud van stuks toe aan je winkelmand om te profiteren van deze actie. Bijvoorbeeld: Lenor caps floral spring pak stuks, dozen van 1voor 09.

Maximaal dezelfde aanbiedingen per klant. Alles in de kast ruikt toch lekker. Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts