vrijdag 10 november 2017

De keuken van martine blogspot

Koken met pure producten! In een klein glaasje natuurlijk, met een piepklein lepeltje. Zelf ben ik ook een liefhebber van dit zoete goudgele goedje.


IJs met advocaat, taart met advocaat, chocolade gevuld . Al op vijf september spotte ik bij de Action voor het eerst chocoladeletters en pepernoten. Maar liefst drie maanden voor Sinterklaas, het moet niet gekker worden.

Gelukkig kan ik tegenwoordig moeiteloos langs dit snoepgoed heen lopen, het stoort me meer dan dat het me verleidt! Een MiM is dus een muffin die je in een hele korte tijd in een mok bereidt. Dat de muffin zo snel klaar is, komt omdat je hem in de magnetron . Ook wordt er regelmatig gevraagd . Maal je amandelen fijn in je keukenmachine (of in een kaasmolentje). Doe de gemalen amandelen, de zelfrijzende bloem, het zout, de kokos en de suiker in een grote kom en roer goed door elkaar.


Klop de eieren in een kom los en voeg het vanille extract, de gesmolten boter en de citroenrasp toe. Tip: een nieuwe weblog met veel recepten en informatie over het zoutarme dieet.

Gemaakt en geschreven door Martine die zelf een natriumarm dieet heeft. Meer nieuwsartikelen De keuken van Martine Natriumbeperkt. Zelf heb ik als hartpatiënt enorm veel voordeel gehad van het veranderen van mijn voedingspatroon. Maak dan eens deze gevulde eieren met gerookte makreel.


Explore Vers Fruit, Healthy Food and more! Vers FruitHealthy FoodHealthy Nutrition Healthy FoodsHealthy EatingEat HealthyHealth FoodsHealthy Eating Habits Clean Eating Foods . Dit blog wordt niet meer bijgewerkt. Ik ben een nieuw eetblog begonnen met recepten die ook lekker en gezond zijn maar daarbij ook vooral gluten-, suiker- en zuivelvrij. Vanwege de vele reacties die ik ontving heb ik besloten mijn oude blog -dit blog dus - wel in de lucht te laten.


Categories: Chrome : Custom domains : Get Help with an Issue : Windows : In mijn geval zou er dan komen te staan: dekeukenvanmartine. Ik zou dat bij meerdere blogs willen doen! Het voeren van jonge boerenzwaluwen.


Koolhydraatarme zalmkoekjes Zalm (lidl) ui lenteuitje ei. ONTBIJT - Gezond ontbijt: Suikervrije Banaan Pannenkoek - Focus on Foodies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts