maandag 27 juni 2016

Schoonmaakdoekjes jemako

Ontdek onze rijkgeschakeerde aanbiedingen. Distributiepartner vinden. Door verder naar de site te surfen, gaat u akkoord met het gebruik van onze cookies. Verkoop van producten kan alleen via zelfst. Ik heb een ontzettende hekel aan ramen lappen.


Met een glazer serre plus schuifpui is dit elke keer weer een hele klus. Nu hoorde ik laatst dat het met zgn Jemako - doekjes een stuk makkelijker zou gaan. Heeft iemand hier misschien ervaring met . Aanbieding nu raamset € 200.


De profidoek (badstofachtige structuur) nat maken met alleen een beetje water en goed uitwringen. Met de droogdoek (wafelstructuur) nadrogen. JEMAKO (raam) doeken bestellen. Klik hier om direct naar het online bestelformulier te gaan. Vergelijk klus artikelen van de beste merken, o. Schoonmaakdoekjes zijn er in vele soorten en maten, fluoriseren geblokt, gestreept en met microvezels.


Maar wist je ook al dat veel bedrijven gebruik maken van kleurcodering voor viscose doekjes ? Deze bedrijven gebruiken voor elke ruimte of werkplek een doekje van een . Je kan ook even snel een ruitje doen, zonder gelijk een emmer water te hoeven pakken. Is natuurlijk een stuk goedkoper dan die Jemako , maar om te proberen wel handig. Ik vind die van Jemako fijner. Maak ook gebruik van onze . Een populaire manier van schoonmaken is de laatste jaren geïntroduceerd door Duitse organisaties zoals Hara, Jemako en Prowin. Schoonmaken met twee doeken, wat eigenlijk ook al door onze overgrootmoeders werd toegepast, heeft de overhand genomen.


Reinigen met een microvezel schoonmaakdoek en drogen . Zoals het onderwerp al vermeld ben ik op zoek naar het topic over de wonder doekjes. Iemand heeft meer dan een jaar geleden een topic geopend en was erg enthousiast over de schoonmaakdoekjes , je kon gratis doekje opvragen. Ik gebruikte altijd de brillen schoonmaakdoekjes van de Etos.


Nu vertelt mijn opticien van de Pearle dat ik die niet moet gebruiken, omd. Ik ben geen poets en ik zal het ook nooit worden, maar met de Jemako doeken is het iets aangenamer! Het leed wat poetsen heet.


Duurder dan de action doeken maar vele malen goedkoper dan jemako. Duizenden kleine weerhaakjes in de microvezeldoekjes schrapen het vuil van het schoon te maken oppervlak. Door het hoge absorberende vermogen zuigen ( en prikken) ze vet en vuil naar binnen en houden het stevig vast.


Daardoor is het onmogelijk om het vuil met de hand eruit te spoelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts