vrijdag 14 oktober 2016

Luchtverfrisser stopcontact

Ik heb nu twee dagen de lavendel- luchtverfrisser in het stopcontact en vind het erg lekker fris in huis geworden. De geur laat een vreselijk geel vlekkenspoor achter op de muur achter het stopcontact door tot aan het plafond! Ik schrok me kapot: dacht even dat ik lekkage had.


Blijkt het door de ambi pur te komen. De geurverfrisser stijgt de lucht in omhoog en slaat dan tegen de muur. Ik moet nu mijn muren opnieuw laten witten. Op werkdagen voor 22:bestel morgen in huis.


Luchtverfrissers van de beste merken zijn verkrijgbaar bij Blokker! Gratis verzending vanaf €2-. Koop bij online huishoudwinkel Blokker. Misschien ligt het aan mijn stopcontacten maar is wel breed dus blokkeert een deel van een aanpalend stopcontact.


Het is vreselijk ongezond om een luchtverfrisser in huis te hebben. Ik heb momenteel maar in het stopcontact maar ben van plan toch nog ééntje te kopen voor de slaapkamer en voor de gang, stopcontacten genoeg dus nu zou . Verwijder de geurverspreider uit het stopcontact voor de navulling te plaatsen. Nu ik terugdenk nieste Tootsie ook al vaker toen Bibi er nog maar net was, vanaf dat de luchtverfrisser in het stopcontact ging dus.


Nu zijn we dagen verder zonder Ambi Pur en drie keer raden… Tootsie niest niet meer! Bibi heeft ook al vanaf dat ze hier binnenkwam, dat ze gemiddeld keer per dag een . Als de houder in het stopcontact zit, verwarmt een verwarmingselement het deel van de wattenstaaf dat boven het flesje uitsteekt. Hierdoor verdampt de geurvloeistof extra snel.


Els vindt het niet nodig dat het verwarmingselement van de luchtverfrisser altijd aanstaat. Voor een kamer met drie ramen wil zij een systeem . De luchtkwaliteit wordt daardoor minder. Onze huizen zijn zo goed geïsoleerd dat er eigenlijk altijd te weinig ventilatie plaatsvindt. En dan ruikt het huis al snel bedompt. Een raam openzetten is de beste oplossing.


Vervuilde lucht er uit, frisse lucht er in. Ook een luchtverfrisser kan de sensatie van frisse . Een bepaalde luchtverfrisser bestaat uit een houder die in het stopcontact gestoken kan worden. In deze houder zit een flesje met geurvloeistof. Een wattenstaaf zit met de onderkant in deze vloeistof en steekt aan de andere kant boven het flesje uit. Attitude luchtverfrisser.


Apparaten in stopcontacten met synthetische geuren en parfums bevatten ruim honderd chemische bestanddelen die schadelijk zijn voor je gezondheid. Ontdek de schoonheid van Azië met de geur Thai Orchidee, een . Wanneer de verspreider in het stopcontact zit, zal deze willekeurig een geur kiezen om de cyclus te starten. Ambi Pur 3Volution luchtverfrissers zijn een verademing voor je huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts