dinsdag 29 november 2016

Speculaasbrokken

Lekker voor bij de koffie of (sint)feestje! Klassieke speculaasbrokken. Tijd dus voor een lekker recept waarmee je zelf aan de slag kan: speculaasbrokken. Nog een leuke bijkomstigheid: het huis ruikt heerlijk bij het maken van deze speculaasbrokken.


De lekkerste speculaasbrokken bak je zelf! Heerlijk en perfect voor bij een mok warme chocolademelk! Mocht je er niet aan kunnen . Zeeuwse bloem kan je bij de molen en bij sommige bakwinkels kopen. Als er iets is dat ik tijdens sinterklaas sowieso gegeten moet hebben zijn dat speculaasbrokken.


Mooi, dan leg ik je vandaag direct uit hoe je ze voortaan lekker zelf kunt maken. Ik ben dol op speculaaskruiden. Laatst heb ik het recept hiervoor met je gedeeld. Super simpel om te maken maar o zo lekker: speculaasbrokken. Wacht niet langer en duik de keuken in (met de kids).


Super makkelijk recept voor heerlijke, gezondere speculaasbrokken , waar je maag van gaat knorren! Ook heel geschikt om met je kids te maken. Speculaasbrokken Recept: Heerlijke krokante grove speculaasbrokken , die ook nog eens eenvoudig te maken zijn. Deze speculaasbrokken maakte ik vroeger met mijn oma vaak, en dit was haar recept. Een van de 5lekkere Dr.


Zelf speculaasbrokken maken? Bekijk dit recept voor speculaasbrokken van Koopmans. Heel makkelijk, en super lekker! Vroeger hadden wij rond deze tijd van het jaar altijd speculaasbrokken in huis.


Van die lekkere dikke brokken met amandelschaafsel er bovenop. Stiekem was ik er niet heel dol op. Ik was vroeger helemaal geen zoetekauw. Met dit makkelijke recept maak je zelf de lekkerste speculaasbrokken. Alleen voor ijs maakte ik (en nu nog steeds) . Je maakt gewoon een hele grote speculaas koek en breekt deze in stukken (brokken).


Niet alleen heel erg lekker maar ook heel leuk om zelf te maken. Niet van die kleine elegante eenhapskoekjes. Nee, geef mij maar deze stoere, robuuste brokken.


En wat helemaal fijn is: ze zijn super easy om te maken! Dikke speculaas gaat er altijd in. Deze is heel veel lekkerder dan uit de winkel en zo klaar. Maak zelf overheerlijke speculaasbrokken met dit stap-voor-stap recept. Voor de maand september kreeg ik voor de Foodblogswap het blog van Helen toegewezen.


Nu zijn de rollen dus eens omgedraaid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts