vrijdag 12 januari 2018

Miele apparatuur kopen in duitsland

Miele biedt producten die toonaangevend zijn op het gebied van prestaties, duurzaamhei bedieningsgemak, energie-efficiëntie, design en service. Goedemorgen, en een gelukkig nieuwjaar! Keuken kopen in Duitsland ? Tijdens het bezoek van één van onze adviseurs bij u thuis presenteren en demonstreren wij u graag alle gebruiksmogelijkheden van uw Miele - apparaten.


Ook de designs van Miele zijn vooruitstrevend: met de diverse designlijnen en kleurwerelden past Miele keukenapparatuur in iedere woning. Garantie bijkopen is niet nodig :-) Superproducten. Met Miele keukenapparatuur bent u gegarandeerd van ongekend kookgemak.


Bekijk het hele aanbod hier. Ik krijg een nieuwe keuken, nu ben ik op zoek naar mooie inbouwapparatuur. Mijn keuze is gevallen op siemens. Nu lees ik op het internet (en zie het ook op idealo.de) dat de prijzen daar veel lager zijn.


Weet er iemand een zaak in duitsland ie betyrouwbaar is en ergens vlak over de grens. Hallo, Ik hoorde gisteren dat je het beste je inbouw keuken apparatuur uit duitsland kan laten komen. De oven en magnetron zijn allevan Miele (dacht ik ) en lulden alleduits. Nederlands, Engels of wat je wil (talen ) Persoonlijk vond ik het duits . Meer resultaten van forum. Van sommige keukenapparatuur is bekend dat ze in Duitsland goedkoper worden aangeboden.


Echter dit is een vertekend beeld omdat parallelimporten uit het Oostblok ook deze prijsverschillen veroorzaken. Tevens geldt dat volumes een belangrijke invloed hebben op prijs. BTW in Duitsland iets van of en in Nederland.


Weet niet of de goedkopere prijs te maken heeft met het BTW. NL en Be liggen van Siemens, Bosch, Miele ed. Exact dezelfde oven, magnetron of koelkast kost in NL . Een veel gehoord geluid: Duitse keukens zijn goedkoper dan dezelfde keukens in Nederland. Maar zijn werkelijk Duitse. Duitsland , voorzien van bijvoorbeeld Miele apparatuur écht voordeliger is in.


Daarnaast zijn granietenwerkbladen bijvoorbeeld ook een stuk voordeliger. Veel mensen denken dat ze in Duitsland de beste keukens kopen. Al of niet voorzien van inbouwapparatuur en aanrechtblad van elk gewenst merk en materiaal.


Als ik je zou vragen naar jouw belangrijkste reden om iets in Duitsland te kopen , dan is de kans groot, dat je mij zal antwoorden: “omdat het daar goedkoper is”. Net als veel andere Nederlanders ben je vast een prijsbewuste consument en hou je van stuntprijzen en superkoopjes. Toch is het niet altijd makkelijk om erachter .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts