woensdag 11 februari 2015

Water ontkalken brita

Langere levensduur van je huishoudelijke apparaten. Bovendien hoeft huishoudelijke apparatuur, zoals een waterkoker, praktisch niet meer ontkalkt te worden. Kalk, chloordeeltjes enzovoorts.


Je schenkt het water uit de kan wat door het filter is gegaan en niets anders dan dat. Als Wouter zijn machine nagenoeg geen kalk heeft na maanden niet ontkalken en zijn water hard is (maar ontkalkt met zakken) en de mijne wel redelijk wat kalk heeft met zacht water en een Brita dan is de conclusie .

De Brita waterfilters halen niet alleen kalk uit het water. Zijn deze filters geschikt voor het zetten van thee, koffie e. Ik gebruik nu sinds jaar een Brita filterkan om het water te filteren waarmee ik koffie zet. Ik stel inderdaad een verschil vast wat de smaak betreft van de koffie.


Ook heb ik die ganse tijd mijn koffiezetter nog niet moeten ontkalken. Voor mij staat het vast dat deze Brita nuttig is. Espressomachine ontkalker , reinigingstabletten en waterfilters!

HET IS ´FUN´ OM TE FILTEREN. Wie zegt dat waterfilters saai moeten zijn? De watermaatschappijen ontraden de ontkalking van water dat naar de keukenkraan gaat.


Want calcium en magnesium zijn mineralen die onschadelijk zijn voor de gezondheid. Of zet de kan in de koelkast en geniet van gekoeld water op ieder moment van de dag. Resultaat: heerlijk zacht drinkwater voor lekkere koffie en thee.


Spring naar Wat zijn de voordelen van een Brita filter en kan ik deze gebruiken in. Gefilterd water zorgt ervoor dat aroma's tot volle rijping kunen komen. Koffie en thee krijgen daardoor een ongeëvenaarde smaakbeleving.


In recensies heb ik gelezen dat gezuiverd water de levensduur van dergelijke apparaten verlengd en dat ontkalken minder vaak plaats moet vinden. Met álle merken Waterfilters. Bosch, Brita , Jura en Samsung. Klanten beoordelen ons met een 8. BRITA fillenjoy Marella XL - Blue. Daarbij is aangetoond dat onder specifieke omstandigheden, met zeer sterke magnetische velden, de kalk in het water van samenstelling veranderd.


Een Brita filter wordt verkocht in combinatie met een waterkan , of als cartridge in een espressomachine of gekoppeld aan de waterkraan en het water verzacht en filtert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts