maandag 19 maart 2018

Samsung koelkast koelt niet meer

Schakel de vakantiestand uit via het display. Raadpleeg de handleiding voor meer informatie. Mochten bovenstaande oplossingen het probleem niet hebben verholpen, . Het vriesvak doet het prima en ik heb samen met een vriend alles al nagekeken.


Zekeringenpaneel in orde, ventilator draait, pomp werkt, etc. Nu is het gekke dat als de deur van het vriesvak open gaat er wel koude .

Zal me eerst voorstellen ik ben martin en nieuw hier. Wonend in het friese grou. Ok onze koelkast koelt niet meer het is een no frost koelkast van samsung. Samsung koelkast koelt niet vriest wel.


Nou kwam ik er achter dat hij helemaal niet meer koelt en de hij gaf aan dat de temp graden was,. Helaas vind de eerste keer dat er een totale bevriezing plaats heeft waardoor het koelgedeelte niet meer koelt vaak plaats net na de garantie van jaar. Meer resultaten van radar.


Het is dus enorm vervelend als uw koelkast dat nu net niet doet. Wat kan zoal de oorzaak zijn?

Voor u een dure monteur belt, kan het alvast geld en tijd besparen als u zelf naar de oorzaak op zoek gaat. Als een koelkast het niet doet, adviseren wij om als eerste de. Indien de koelkast niet koelt maar wel vriest, is het mogelijk dat deze in de. Sinds een half jaar doet de vriezer het niet meer en koelt de koelkast niet . Mogelijk is een bepaald onderdeel . Als ik het vergelijk met mijn eigen koelkast is deze ideaal. No frost doet het goe er is geen ijsvorming dus je hoeft niet meer te ontdooien.


De indeling in de deur is anders dan ik gewend ben. Koelkast koelt zeer gelijkmatig. Ik vind het voor de kleine ruimtes zeker een aanrader. De koelkast is niet te hoog. Beste Allemaal, Vandaag hebben we vastgesteld dat het koelkast gedeelte van onze koelvriescombi het niet meer doet, of nauwelijks.


Reparatie en onderhoud tips voor uw koel- of vrieskast. Koelt uw koelkast niet meer ? Of is uw vriezer ermee opgehouden? Probeer het zelf te repareren met onderstaande tips.


Meteen onderdelen voor uw koelkast bestellen ? Dat kan in onze nieuwe onderdelenshop!

Ik heb een samsung frigo van jaar oud (vriezer onderdaan frigo bovenaan) het koelkast deel koelt niet meer terwijl de vriezer heel erg koud is. Nu week later doet hij het weer niet meer. Ondanks gootsteen ontstokker gebruik en het schoonmaken van de filter loopt . Mijn koelkast koelt niet meer , terwijl de vriezer het wel doet. Ik had een no frost , maar uiteindelijk was het gootje van de koelkast volgelopen met water en was dit ijs geworden. Er zitten recepten bij met filmpjes, zodat je niet alleen leest.


De lichtjes en het bedieningspaneel werken wel nog, maar vriest of koelt niet meer. De display gaf wel een goede temperatuur aan (4°), maar de.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts