vrijdag 23 maart 2018

Nachos ovenschotel

Ingrediënten personen. Ik heb lang getwijfeld of ik het recept van de nacho ovenschotel online ging zetten. Wel is het zonder pakjes en zakjes. Zonder gekke e-nummers en zonder suiker.


Bovendien bevat het groenten en als je er een salade bij maakt haal je makkelijk je ons . Burritos als ontbijt, chili met chocolade en tortillachips als hoofdgerecht, in Mexico kan het allemaal!

Deze tortillaschotel smaakt het allerlekkerst tijdens een . Een makkelijk recept met nachochips, gehakt, gele- en rode paprika, rode ui, tacokruiden en crème fraiche. Binnen minuten staat je gerecht in de oven en daarna binnen minuten op tafel. Wij hebben dit gerecht lekker gegeten met een bordje rijst erbij. Benodigdheden voor personen.


Tortilla Chips voor het avondeten, heerlijk! Serveer dan eens deze Nachos met gehakt saus. Thuis een heerlijke Nachos Ovenschotel maken met gehakt, groenten en kaas?


Wij delen een heerlijk familie recept voor personen.

De nacho schotel bestaat uit nacho chips, lekkere kaas en een gehakt saus. Voor mij echt dingen die ik afzonderlijk al heel lekker vind. Dat dit een blijvertje is, werd al snel duidelijk. Je kan dit recept ook maken voor bij de borrel. Maar zo als hoofdgerecht is het ook erg lekker, met een fijne salade er bij.


Na werk ging ik dus naar AH en haalde ik ALLES wat me lekker leek. En fuck meat free monday, vandaag eet ik waar ik zin in heb. En straks ga ik kersenflappen eten.


Halleluja voor voedsel als medicijn :D. En daarna wasabi-nootjes. Een koolhydraatarme nacho ovenshotel met tortilla chips en rundertartaar.


Wie zijn bord helemaal leeg eet mag nog een wat extra chips! D Ze waren wel te porren voor een nachos ovenschotel. Want ja: chips als avondeten! De ovenschotel bouw je op als een lasagne. Het recept vind je hier!


Eerst wat van het groente-kip mengsel, daarna wat kaas en dan dek je de laag af met nacho chips. Herhaal dit nog een keer en eventueel nog een derde of vierde keer afhankelijk van de grootte van je ovenschaal. Deze nachos uit de oven zijn zó eenvoudig om te maken, maar ook zo ontzettend lekker.

Laat je het ons weten als je dit recept gaat uitproberen? We hopen dat jullie er net zo van gaan genieten als wij! Wij gaan de werkmodus weer even oppakken en hopelijk een heleboel leuke artikelen voor jullie te . En het gerecht ziet er ook prachtig uit door alle kleuren.


Mexicaanse ovenschotel met nachos , kip en frisse salsa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts