donderdag 22 maart 2018

Recept amandelmelk smoothie

Een beetje geblutst en sappig om nog op te eten, maar ideaal voor een shake of smoothie. Ik had ze een aantal weken geleden in de diepvriezer gelegd had. Een super tip om rijpe bananen voor een andere keer te gebruiken!


Klik hier voor meer recepten met banaan. Doe het zomerfruit, de amandeldrink, amandelen en havermout in de kom van een blender of keukenmachine en maal min.

Pers de sinaasappel uit boven de kom en breng op smaak met honing. In deze fruitsmoothie met amandelmelk gebruiken we banaan, sinaasappel en kiwi. We hebben een smoothie van amandelmelk met banaan gemaakt. Een goed begin van de dag!


Amandelmelk heeft een zoete, nootachtige smaak en is super voedzaam. Het is zó lastig om een lekker ontbijt klaar te maken als je geen granen en zuivel mag. Fruit is helaas het enige wat Wholeapproved is.

Aan fruit geen gebrek, maar alleen fruit als ontbijt is ook weer zo wat! Totdat ik voor de lunch een heerlijke smoothie kreeg die ook nog eens Wholeapproved is. Het is een spitskool banaan ananas amandelmelk smoothie. Deze biet banaan kersen amandelmelk smoothie was een tip van Femke, dat is een goede vriendin van mij.


Dag van een week lang groene detox smoothies. Een groene smoothie met spinazie, amandelmelk , peer en kaneel. Gezonde plantaardige smoothie van spinazie, sla, appel en banaan. Een magere smoothie waar je energie van krijgt. Vandaag delen we dit eenvoudige, gezonde en lekkere havermout recept met je en… we mogen een exemplaar van het boek verloten!


Eetdagboek van een Veggie: Merel (met recept voor amandelmelk ). Ik heb dus een smoothie met amandelmelk , bananen, rauwe cacao en cashewnotenpasta gemaakt. Om het goed te maken … en ook een beetje omdat ik de week gezond wil starten , deel ik graag een receptje van een lekkere groene smoothie ! Ik maakte alvast mijn ontbijt klaar voor morgenochtend: een smoothie van amandelmelk , spinazie en banaan. Nu heb ik de suikervrije amandelmelk gevonden en schrijf ik daar weer over. Nee hoor, ik merk om me heen dat dat er meer behoefte is aan ongezoete plantaardige melk, bijvoorbeeld in de . De plant behoort tot het geslacht Ananas uit de .

Het lekkerste recept voor Tropical smoothie met amandelmelk vind je bij njam! Ontdek nu meer dan duizenden smakelijke njam! Smoothie van aardbei en banaan met amandelmelk. Aardbeien met banaan vormen een klassieke combinatie voor romige smoothies.


Met amandelmelk maak je hem ook nog eens geschikt voor een lactosevrij dieet. Doe alle ingrediënten in de blender, blender aan en mixen maar! Op zoek naar een ander recept ? Warme ontbijt smoothie met de overheerlijke smaak van warme appeltaart. Speciaal voor deze smakelijke smoothie hadden we even een nieuwe spatel gescoord.


Eentje met een leuk motiefje. Komt later vast nog wel een keer van pas op een andere foto dachten we. Dat laatste bleek niet helemaal correct.


De spatel was echt speciaal en dan ook enkel en alleen voor de . Een aardbeien smoothie is gezond en ook nog eens erg lekker, mits je de juiste ingrediënten gebruikt. Welke dat zijn ontdek je in dit artikel! Daarnaast krijg je heerlijke aardbeien smoothie recepten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts