maandag 30 april 2018

Groene smoothie met nectarine en komkommer

Een smoothie kan in één klap ontzettend veel groenten en fruit bevatten, zodat je letterlijk een boost krijgt. Alle variaties zijn mogelijk en het grappige is dat je de verschillende soorten groente vaak niet eens proeft! Als je broccoli te heftig vindt kun je ook alleen komkommer en een handje spinazie . Deze komkommer banaan en nectarine smoothie laat je de ochtend zingend beginnen: Summertime, and the living is easy.


Een courgette is ook echt een ideale basis voor een groene smoothie.

De courgette heeft in een groene smoothie een beetje hetzelfde effect als een komkommer. Het maakt de groene smoothie lekker licht en overheerst niet qua smaak. Je kunt ook kiezen voor een groene tint en een frisse smaak. Gebruik de green smoothies recepten!


Steeds meer mensen zijn zich ervan bewust hoe belangrijk gezonde voeding is. Ze willen dan ook graag gezond eten, maar het moet wel lekker zijn. Een goede manier om voedingsstoffen binnen te krijgen is door middel van een smoothie.


Ontdek hier het recept voor een verfrissende groene smoothie met komkommer.

Doe de spinazie en paprika (in stukken) met wat water in een blender of keukenmachine en blend tot er geen stukjes meer in zitten. Als je de smoothie te dik vindt voeg je nog wat water toe. Tip: Hou je niet van nectarine , vervang deze dan door . Dit makkelijke recept voor een groene smoothie met komkommer is erg lekker en natuurlijk super gezond. Deze groene smoothie staat in minuten op tafel. Soms maak ik mijn smoothie alleen met fruit, wat biogarde en super foods, maar ik maak er ook wel eens een lekkere groene smoothie van.


Te veel fruit op een dag eten is. Daarom mix ik vaak spinazie, komkommer of andere groene groenten door mijn ontbijt smoothie. Ben je nog een green smoothie . Appel bleekselderij smoothie Dit heb je nodig: Voor twee smoothies groene appels stengels bleekselderij 3cm verse gember Zo maak je het: Was als eerste de appels en bleekselderij. Snij vervolgens de appels in vier partjes. Stop de appel, bleekselderij en gember in de sapcentrifuge of blender.


Zalige smoothie met Alpro soya alternatief voor yoghurt Natuur. Hierna voeg je de bos- bessen en frambozen toe en een banaan en kiwi. Wel eerst even schillen natuurlijk.


Om de smoothie koud te maken kun je een van de fruitsoorten invriezen of ijsblokjes aan het geheel toevoegen.

De groene smoothie boerenkool komkommer. Ik voegde komkommer en spinazie toe, maar ook wat limoen voor een extra verfrissende kick. Ik ben zelf wel aan wat groen gewen waar het sapjes betreft, dus mijn sapje is in verhouding niet zo heel erg zoet meer. Wil je hem net iets zoeter? Dit is een soort roze prinsessen smoothie.


Voeg dan naar smaak nog een nectarine toe. Hij is wel lekker zoet door de ananas! Voeg ook eens wat gember toe aan deze smoothie met rode biet.


Ik vind banaan sowieso prima voor beginners met groene smoothies omdat de banaan snel een overheersende smaak heeft. Je krijgt dan genoeg spinazie. Ik heb van de week een smoothie gemaakt van andijvie, bleekselderij, komkommer , bieslook en een scheutje sojamelk. Ik zeg …doe dit NIET na.


Super gezonde smoothie om elke dag mee wakker te worden! Mix de inhoud een aantal minuten, tot een heerlijke smoothie. Nectarine - aardbei smoothie, , nectarines , geschil hand aardbeien, 1ml melk, . Vandaag besloot ik de dag te beginnen met een wat lichtere en minder zoete smoothie. Ik heb gekozen voor groenten en fruit met een wat zachtere smaak ( rauwe witlof, groene appel, komkommer ) aangevuld met een friszuurtje ( nectarine ). Zie hier de ingrediënten: - ijsblokjes. Andere smoothie recepten.


Zeewier smoothie met banaan en appel. Smoothie van komkommer , nectarine en banaan. Verfrissende groene smoothie met komkommer en venkel. Een gouden duo: groene smoothie met spinazie en banaan.


Mijn favoriet is veldsla met sinaasappel en nectarine. Voor het romige voeg ik vaak nog een halve avocado toe. Mijn kinderen vinden dit ook lekker, alhoewel het een beetje prikkelt op de tong .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts