vrijdag 27 april 2018

Tv boven radiator hangen

Is dit slecht voor het toestel kwa. Aan de andere kant is de gemiddelde levensduur van een tv volgens mij veel langer als dat je hem in huis hebt. Is het wel zo handig als de tv boven de radiator hangt? Meer resultaten van forum.


TV boven de haard Dé expert verteld!

Je komt erachter welke haard het meest geschikt is, én wat de aandachtspunten zijn. Hee Ik kan het eigenlijk nergens op internet vinden. Maar is het erg als ik mijn televisie dicht bij een verwarming zet die aanstaat?


Misschien zou je de standaard radiator kunnen vervangen door een laag en lang exemplaar. Dan zou je daar een zwevend tv -meubel boven kunnen hangen. De vloer ligt er dan toch nog niet in als het appartement opgeleverd wordt? Wordt warmte-afgifte minder bij een radiatorombouw ?

Dergelijke vlekken ontstaan vaak ook na enige tijd boven cv- radiatoren. Stabiliteit, afwerking en materiaalgebruik. Ga voor een betrouwbare oplossing.


Ga daarom altijd voor een . We krijgen veel vragen van onze klanten en interieurarchitecten over het plaatsen van een televisie boven een haard. Vaak scheelt het veel ruimte om d. Maar let ook op dat de televisie niet te hoog komt te hangen , want dat is niet prettig TV kijken. Daarom kom je meestal uit op een lage, brede gashaard.


Gaat dit goed betreffende warmte en kijkhoogte? Zo ja, welke haard heb je dan? Bijvoorbeeld een LCD boven een haard als deze: . In de eerste instantie wilde ik hem boven de openhaard hangen , maar vanwege wuimte gebrek heb ik dat idee moeten laten varen. En je radiatoren als ze vol water zitten?


Ik wil een gaming-HTPC gaan bouwen en die in een tv -meubel (een IKEA Stockholm, met kastdeurtjes) installeren. Liefst zou ik de radiator onder of achter de kast monteren - zo onzichtbaar mogelijk.

Maar de air intake hoog boven in de kast en blaas het via de radiator aan de onderkant weg. De oude gaskachel hier thuis gaat binnen enkele dagen vervangen worden door een gashaard in de muur. Nu zouden we graag onze led tv erboven aan de muur hangen , maar ik ben stel me nogal wat vragen bij de warmte ontwikkeling. De verkoper vertelde me dat de warmte naar voren gestraald wordt . Je plaatst ze best nog iets hoger zodat je geen problemen krijgt wanneer je een nieuwe vloer wil plaatsen.


Een verkeerde opstelling kan leiden ofwel tot onvoldoende comfort met als . Hallowij zijn bezig met het bouwen van een nieuw huis. Daarin willen wij een koof maken met daarin een gaskachel (gesloten systeem) en erboven (ongeveer cm) een TV. Plaats zelf een nieuwe radiator aan de hand van onze handige Praxis instructievideo. Bij een renovatie zijn omkastingen handig om nieuwe leidingen netjes weg te werken.


Je vensterbank ( boven je verwarming) is eigenlijk nooit een perfecte plek voor een plant. Welke planten kun je (met name in de winter) eigenlijk wel op je vensterbank plaatsen? Om de vier a zes weken hebben de bladeren een wasbeurt nodig. Spons ze af met lauw water. Palmen staan graag op een lichte standplaats, hoewel de directe middagzon vooral in de zomer voor hen te fel is.


Omdat we op dit moment radiator ventilatoren met korting aanbieden via HIER, ging collega Annemiek op zoek naar mooie radiatorplaatjes. Maak een zithoekje boven je radiator. Let hierbij wel op dat de warmte van de radiator de ruimte in kan en niet achter bijvoorbeeld de ombouw blijft hangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts