woensdag 25 april 2018

Zanussi condensdroger tce 7114 handleiding

Reageer op deze vraag Misbruik melden. Kan het water ook via een slang op een afvoer geplaatst worden ipv in de . Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat. Is uw product kapot en biedt de handleiding geen oplossing meer? Dan kunt u gratis terecht bij Repair . Staat de machine op een plaats waar zich een waterafvoer bevindt, dan. Indien de droger bovenop de wasmachine is.


Onze droger begint na aanzetten te draaien, echter na enkele seconden stopt hij en geeft. Tot mij grote komt de storing op, binnen seconde. Om daarbij te komen moet de droger gedemonteerd worden. Voor het bereiken van de voorste borstel moet de bovenkant verwijderd worden, om bij de achterste borstel te komen moet ook de achterwand eraf.


Alhoewel deze storing waarschijnlijk niet te maken heeft met het al of niet schoonmaken van de condensor unit . De wasdroger wordt vaak helemaal niet warm. A Uit, maar wel programma gekozen, bijv A: 0. Spares Operations Italy. Corso Lino Zanussi , 30.


Condenser dryer with electronic control system. Mijn droger piept, en er brand een lampje met een vierkantje en rechts boven een pijltje naar rechts. Wie weet wat dat betekent en. Dat betekent dat ie klaar is, deur goed dichtmeppen, droger uit doen en weer ff opnieuw instellen.


Onze Zanussi wasdroger stopt na ongeveer 4-minuten en geeft dan aan dat de waterbak vol is. Als u een complete goed uitziende condensdroger zoekt dan kunt u eens overwegen deze gebruikte wasdroger te kopen. De handleiding voor deze wasmachine vindt u hier online. Kopen droger onderdelen direct van Zanussi. Originele vervangingsbanden.


Laatst toegevoegde Zanussi Wasdrogers. Koop of Verkoop zanussi condensdroger op Marktplaats. Kan eventueel tegen een kleine vergoeding worden bezorgd. Hallo klussers, Paar weken geleden de nieuw aangeschafte condensdroger boven op mijn wasmachine geplaatst.


Morgen eens met Zanussi bellen om te vragen hoe ik de afvoer activeer. Mijn droger heeft vermoedelijk een kapot verwarmingselement (als in: ik denk doorgebrand). En mail me even want ik heb een supermakkelijke handleiding voor je weten op te snorren.


How to replace the Belt and Heater unit. Ik heb al hier en daar wat. EN Inleiding Aflevering Controleer of de volgende items samen met de machine werden geleverd: ○ Handleiding ○ Energie.


Jong gebruikt witgoed enschede witgoed xl. Mama anders natuurlijk ouderschap natuurlijk .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts