woensdag 10 augustus 2016

Bosch ecologixx 7 storing waterreservoir

Hallo, Ik een Bosch Ecologixx (type WDT60) wasdroger. Oplossing foutieve reservoir-vol melding van. Bekend probleem met lampje reservoir Bosch. Bosch Warmtepomp droger storing waterreservoir.


Bosch een fout begaan door te denken dat het filter al het stof zou tegenhouden en dat iedereen ook met regelmaat het filter schoonmaakt.

Bij onze droger van het merk Bosch met als typeaanduiding Maxxkomt het de laatste tijd erg veel voor dat het lampje van het waterreservoir gaat knipperen en de machine stopt dan. Het waterreservoir is dan nog leeg, maar de machine vindt dat hij geleegd moet worden. Hoe detecteerd deze machine of . Dit heb ik laatst gehad met mijn bosch droger.


Daar zat onderin een reservoirtje met een pompje die of het water naar je afvoer pompt of naar de opvangbak bovenin de machine. Bij de pomp zat een vlottertje die in de gaten houdt of het water daar wel wegkomt in dat reservoirtje. Er zat zoveel pluis in dat .

Al een week geeft mijn droger aan dat reservoir vol is. Vervolgens houdt hij ermee op. Nu is het zo dat mijn condensdroger Bosch Maxx sensitive de afvoer. Storing niet volledig weg. In dit voorbeeld een Ecologixx wasdroger en die droogt zeer slecht (uur) en dan is de was nog klam.


Wasdroger ecologische 7. Reageer op deze vraag Misbruik melden. By : wvduuren - years ago. Flimpje laat zien hoe je droger kunt.


How to fix Siemens Tumble . Ik heb ruim jaar een condens droger van het merk Bauknecht. Mijn droger begint te piepen dat het waterreservoir vol, er zit vrijwel geen water in op dat moment. Nederlands model , Duits . Jouw Bosch droger geeft je een fris ruikende was die klaar is om terug gehangen te worden in de kast.


Maar het het kan zijn dat een product mankementen vertoond. Neem dan rechtstreeks contact op met Bosch Service voor een persoonlijk advies of het boeken van een afspraak met een .

Wij hadden ook last van dit probleem. De oplossing is: Onder de metalen uitneembare filter zit in de bodem nog een klepje, deze is moeilijk op te kri. Ik heb de filters, het waterreservoir en de luchtkoeler schoongemaakt. Ook de bovenkant is er van af gegaan.


De monteur heeft een nieuwe printplaat aangebracht en vertelde dat deze storing bij Bosch bekend is. Droogkast Bosch ecologixx - A klasse. Registreer uw Bosch toestel.


Dünyanın en tasarruflu hava yoğunlaştırmalı kurutma makinesi ile tanışın: Bosch EcoLogixx 7S Kurutma Makinesi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts